יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

התברר לי שהעסק הטעה אותי. מה אני יכול לעשות?


התברר לי שהעסק הטעה אותי. מה אני יכול לעשות? 

ההסכמה שלך לבצע עיסקה עם העסק מבוססת על כך ששניכם הגעתם לרצון משותף לבצע את העיסקה, בין אם מדובר בקניית מוצר או בכל עיסקה אחרת. אם מתברר כי העסק הטעה אותך, הרי שבעצם לא היה מפגש רצונות אמיתי, כלומר למעשה לא רצית את העיסקה, ובהתאם קיימת לך זכות לבטל את העיסקה. כדי לבטל את העיסקה אתה יכול לשלוח אל העסק מכתב ביטול בדואר, פקס או דוא"ל, תוך שבועיים מהיום בו ביצעת את העיסקה (או מהיום בו קיבלת את המוצר, לפי המאוחר), בו תציין את ההטעיה. במקרים מיוחדים יכול בית המשפט לתת תוקף לביטול גם אם נערך מאוחר יותר.
שימו לב- חשוב שיהיה באפשרותכם להוכיח את ההטעיה ואת ביצוע הביטול. כמו כן חשוב לזכור שצריך לטפל בעניין התשלום- אם נתתם שיק דחוי לעסק והוא לפקודתו בלבד, חשוב לבדוק אם ניתן לבטל את השיק. אם כבר בוצע תשלום, במזומן או בכרטיס אשראי, יהיה צורך לתבוע את הכסף בחזרה מהעסק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...