יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

תוך כמה זמן צריכים לתקן מוצר חשמלי שנמצא באחריות- מזגן, מכשיר טלויזיה, מקרר, קומקום?


תוך כמה זמן צריכים לתקן מוצר חשמלי שנמצא באחריות- מזגן, מכשיר טלויזיה, מקרר, קומקום?  

תעודת האחריות מחייבת את היצרן לבצע את התיקון תוך זמן שנקבע מראש: במקרה של קלקול המונע את השימוש במוצר, נקבעו הזמנים הבאים לסיום התיקון: מקרר ומקפיא - יום, כיריים לבישול- יומיים, מכונת כביסה, מזגן, תנור הסקה דירתי, תנור בישול ואפיה, מקלט טלויזיה שגודלו עולה על 20 אינטש, מדיח כלים ומייבש כביסה- שלושה ימים. מוצרים אחרים שבשל גודלם לא ניתן להובילם באופן סביר לתחנת השירות או שהם מחוברים למבנה - שבוע. לגבי מוצרים אחרים- למשל קומקום-  מחוייב היצרן לבצע את התיקון תוך 10 ימים מאז שנמסרו לתחנת השירות (ובמקרה שנמסרו לעסק שבו נרכשו, כשאין תחנת שרות במרחק של 15 ק"מ מהעסק בו נרכש המוצר), תוך 14 יום.
תעודת האחריות מקנה לכם זכויות נוספות, ובהן הזכות לתיקון ללא תשלום, לחלפים חדשים ומקוריים, לקבלת אישור כתוב המפרט את מהות התיקון, וראו פרטים נוספים אודות תעודות אחריות.


2 comments:

  1. כל קומקום חשמלי שקונים מגיע עם תעודת אחריות

    השבמחק
  2. עדיף שאותו קומקום חשמלי לא יתקלקל בכלל

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...