יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

מטרת הפיצויים

מטרת הפיצויים
"הסתגלות" - מתן סכום מסוים לעובד שיהא לו למחייתו עד שימצא עבודה. לכאורה זה בעייתי, כיוון שבמקרים רבים, לאדם יש מיד עבודה לאחר שפוטר.

תוספת בשכרו של העובד לאחר שעבד כשנה, המתקבל רק במקרים של פיטורין. הענשת המעביד המפטר – אפקט חינוכי ומרתיע מעבידים מלפטר עובדים.

לאור המטרות הללו, גיבש בית הדין לעבודה תפיסה סוציאלית לעניין תשלום פיצויי הפיטורין, ורק לעתים נדירות ישלול בית הדין, באופן מוחלט פיצויי פיטורין, אף לא במקרים של הפרת משמעת חמורה. 



תשלום על ימי חג-עובד שכיר                                          פטור מתשלום פיצויי פיטורין עקב הפרשה לקרן פנסיה, אימתי?

הסתגלות                                                                       פיטורין אסורים ע"פ החוק

זכות השימוע לפני פיטורין                                                   פיצווי פיטורין-אשה בהריון ואחרי לידה

התפטרות עקב מעבר דירה -פיצויים                                      זכויות ממויינות נוספות

תאונות עבודה -איך מגישים תביעה לביטוח לאומי                    בחירת עו"ד בדיני עבודה

מתי משולמים פיצויי פיטורין                                                  פטור מתשלום פיצויי פיטורין עקב פנסיה

פיטורין -הודעה מוקדמת                                                      פיטורין עקב הרעת תנאים בעבודה

דוגמאות לפיצויים לנשים בהריון ולידה שפוטרו                          שלילת פיצויי פיטורין

פסקי דין -דיני עבודה                                                          חישוב פיצויי פיטורין

תגובה 1:

  1. רשלנות רפואית הריון
    אחת מהחברים שלי אמרה לי שבבלוג שלכם אני יכולה למצוא תשובות על השאלות שלי. בבקשה, אשמח אם תעזרו לי! אני מחפשת עורך דין טוב בתחום הרשלנות רפואית. תודה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...